fredag 21 augusti 2009

Hamburgare



Här kommer några smarriga hamburgare. Man får bestämma själv om de är vegetariska, som jag föredrar, eller kanske saftiga kött- hamburgare á la Elvis ;).

Även dessa hamburgare ingår i "Berlockerna Berit" kollektionen!
Berlockerna består av en silverfärgad platta, med en lackad bild.

Hamburgare nr 1: >> SÅLD!

Hamburgare nr 2: >> Pris 25 kr + frakt (vad ett frimärke kostar)

Om du är intresserad av "Hamburgare nr 2", så mejla gärna mig på: frokenpony@hotmail.com

/fröken pony.

Bilden är lackad, men jag kan inte garnatera att den är vattentålig till 100 procent, eller att den inte förstörs på något annat sätt!

4 kommentarer:

  1. Vilken söt blogg du har kära vän!!

    SvaraRadera
  2. haha. Coola smycken du gör :D

    Du frågade ang. lacket till underläggen. Jag tänkte köra på ett spraylack så att inte glittret i kanterna ska spridas runt + att det blir jämnare så :)

    hare grejt!

    Camilla

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillar min header. Den var egentligen helt ett misstag att det blev en närbild. Men jag tyckte det nästan blev bättre så än att hela katten skulla ha varit på headern :).

    Häftiga berlocker du har gjort! :)

    SvaraRadera
  4. jag är stolt ägare till hamburgare nummer 1. min lilla hamburgare är vegetarisk och den har fått hänga i mitt öra, på armband och som halsband. värdens mest mångsidiga hamburgare skulle jag vilja säga. det var ett väldigt bra köp. :)

    SvaraRadera