lördag 29 augusti 2009

My little pony



Min lilla söta cupcake - my little pony, ett reafynd, och hennes nyfunna vän, berlocken. Dock söker berlocken ett nytt hem, då hon vill testa sina små rosa hovar och galoppera ut på molnen. Kanke har du hemmet hon söker?

I så fall kostar hon:

>> Resarverad!! (hoppas jag stavade rätt .. ;))

Mejla mig på frokenpony@hotmail.com

(PS. Hon kan vara lite kräsen av sig, och finner gärna att sin tillvaro endast består av rosa, men vem gör inte det?!)

/fröken pony.

2 kommentarer:

  1. Man måste få vara lite kräsen av sig och då väljer man ju rosa!
    Tack för sin söta kommentar på min blogg!
    Ha en bra dag
    Rebecka

    SvaraRadera
  2. Hello!

    Vilken otroligt söt berlock. Lekte jämnt med my littleponny när jag var liten. Skulle gärna köpa den om den finns kvar. Maila dina kontouppgifter i sånna fall, så skickar jag min adress. rosahemmet@hotmail.com

    Hare fint!

    SvaraRadera