fredag 11 september 2009

Lilla snigel och sura äpplen



Igår låg jag hemma i min säng och var sjuk, väldigt trist :/. Men på slutet av dagen gick jag ut i pyjamasbyxor i min trädgård och fick syn på mitt äppleträd, och kom på att man kanske skulle göra en paj av de där surskallarna...

Sagt och gjort, jag hittade en gammal plåthink och fyra små sura äpplen. Resultatet blev en ganska god äppelpaj!

Precis innan jag skulle gå in bestämde jag mig för att fota de små äpplena och då fick jag syn på den här filuren:



Söt va! En liten glad överaskning!
/ fröken pony.

3 kommentarer:

  1. Supersööööt! Härligt med bakning och paj. Krya på dig!

    Annelie

    SvaraRadera
  2. Hihi va liten den var! Gooott med paj! Krya på dig och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Aaaaaw! Sniglar, eller ja, i detta fall en snäcka, är the shit! <3 Me love ^^

    SvaraRadera